loony_moony: (Default)
My Fics and Drabbles

RPF )

Supernatural )
loony_moony: (FaTM: Random strawberry is random)
1. My summer seems to have at once relaxed and picked up speed. IDEK, you guys. My winterwear suitcase is still wide open in my bedroom because I'm too fucking lazy to sit on it and stash the damn thing deep in my closet. SELF, YOU WILL NOT WEAR BANANA REPUBLIC SWEATERS UNTIL OCTOBER. STASH THEM FFS.

2. I am now incurably addicted to Criminal Minds. Not in the sense of "ooh! where's the fandom?", but more in the sense of "I obsessively check my channel guide every single day to see if there's a marathon somewhere". Yeah. Speaking of which, I have tons of love for the characters, but I don't really see the irl attraction of the actors. MGG is too much of a hipstery beanpole to my tastes, and I've seen enough ONTD posts about Shemar Moore to be certain of his douchtastic self. However, a brief, random foray into Thomas Gibson's twitter revealed his shoe fetish, TO MY UNENDING AMUSEMENT OMG. I had completely forgotten he used to play Greg in Dharma And Greg! HA. The more you know.

3. SPN-wise: So basically every guest actor on SPN goes afterwards to Leverage, huh? LOL. I've just read that next Comic Con, the SPN panel is moving to the infamous Hall H. Oh dear. I've finally watched the season finale a couple weeks ago, mostly nonplussed. Morphing Castiel into a villain is something I expected SPN to do like two seasons ago. I'm actually surprised it took them that long. IDK though, I'm not feeling it anymore. Speaking of not feeling it, if I ever relate to Jared's twitter on my LJ, he'll be called JarJar. Because it fits. My disdain, let me show you it. At some point I'll get over myself and read fics again, though. DOON WONCHOSTOR DEMANDS.

4. I went to see "The Two Towers: Extended Edition" in the theater yesterday! OOOOH YOU GUYS HELM'S DEEP IS STILL SO GOOD. And the love of Legolas and Aragorn will not be contained! Theirs is the love of a rangy, greasy, filthy future king and the pristine elf who tolerates his dirt for the hot sexing. BECAUSE THE SEXING WAS SURELY HOT. Viggo Mortensen, you guys. UNNNNNNFFFFFF. He has never looked as good as he did in the LotR movies and he never will again.

(4.5. I will point out, though, that across from the women's bathrooms in my movie theater complex, there was a lovely poster of Tom Hardy in "Warrior". It's probably a terrible movie, and he's probably horribly resembling a baboon in it, but by god, is that man photogenic. LIPS OMG. MMMMMMMMM.)

(4.75. I blame Jensen Ackles for the lips thing, btw.)

5. Speaking of tall, superiorly cheekboned men with sensitive blue eyes, I am very much into Michael Fassbender still. The trailer for the new Cronenberg movie about Freud, Jung and Spielrein is out, and let me tell you, I will probably see it for Fassbender. Ungh THAT MAN. Why isn't Jane Eyre on dvd sale yet. I NEEDS IT PRECIOUS.

6. Speaking of Fassbender, apparently he and James McAvoy have been trolling the SHIT outta X-Men fandom by constantly inserting homoerotic jokes about their relationship, and then making jokes about inserting things. LOVE IT. I'm not really feeling the need for fanfics yet, but then I didn't feel the need for Arthur/Eames fanfics until about a month after seeing Inception for the third time or so, so who knows.

7. I've also watched all of "My Little Pony: Friendship Is Magic". Do with that what you may. :D

SILLY PICSPAM WILL COME SOON, I PROMISE.
loony_moony: (FaTM: Random strawberry is random)
1. My summer seems to have at once relaxed and picked up speed. IDEK, you guys. My winterwear suitcase is still wide open in my bedroom because I'm too fucking lazy to sit on it and stash the damn thing deep in my closet. SELF, YOU WILL NOT WEAR BANANA REPUBLIC SWEATERS UNTIL OCTOBER. STASH THEM FFS.

2. I am now incurably addicted to Criminal Minds. Not in the sense of "ooh! where's the fandom?", but more in the sense of "I obsessively check my channel guide every single day to see if there's a marathon somewhere". Yeah. Speaking of which, I have tons of love for the characters, but I don't really see the irl attraction of the actors. MGG is too much of a hipstery beanpole to my tastes, and I've seen enough ONTD posts about Shemar Moore to be certain of his douchtastic self. However, a brief, random foray into Thomas Gibson's twitter revealed his shoe fetish, TO MY UNENDING AMUSEMENT OMG. I had completely forgotten he used to play Greg in Dharma And Greg! HA. The more you know.

3. SPN-wise: So basically every guest actor on SPN goes afterwards to Leverage, huh? LOL. I've just read that next Comic Con, the SPN panel is moving to the infamous Hall H. Oh dear. I've finally watched the season finale a couple weeks ago, mostly nonplussed. Morphing Castiel into a villain is something I expected SPN to do like two seasons ago. I'm actually surprised it took them that long. IDK though, I'm not feeling it anymore. Speaking of not feeling it, if I ever relate to Jared's twitter on my LJ, he'll be called JarJar. Because it fits. My disdain, let me show you it. At some point I'll get over myself and read fics again, though. DOON WONCHOSTOR DEMANDS.

4. I went to see "The Two Towers: Extended Edition" in the theater yesterday! OOOOH YOU GUYS HELM'S DEEP IS STILL SO GOOD. And the love of Legolas and Aragorn will not be contained! Theirs is the love of a rangy, greasy, filthy future king and the pristine elf who tolerates his dirt for the hot sexing. BECAUSE THE SEXING WAS SURELY HOT. Viggo Mortensen, you guys. UNNNNNNFFFFFF. He has never looked as good as he did in the LotR movies and he never will again.

(4.5. I will point out, though, that across from the women's bathrooms in my movie theater complex, there was a lovely poster of Tom Hardy in "Warrior". It's probably a terrible movie, and he's probably horribly resembling a baboon in it, but by god, is that man photogenic. LIPS OMG. MMMMMMMMM.)

(4.75. I blame Jensen Ackles for the lips thing, btw.)

5. Speaking of tall, superiorly cheekboned men with sensitive blue eyes, I am very much into Michael Fassbender still. The trailer for the new Cronenberg movie about Freud, Jung and Spielrein is out, and let me tell you, I will probably see it for Fassbender. Ungh THAT MAN. Why isn't Jane Eyre on dvd sale yet. I NEEDS IT PRECIOUS.

6. Speaking of Fassbender, apparently he and James McAvoy have been trolling the SHIT outta X-Men fandom by constantly inserting homoerotic jokes about their relationship, and then making jokes about inserting things. LOVE IT. I'm not really feeling the need for fanfics yet, but then I didn't feel the need for Arthur/Eames fanfics until about a month after seeing Inception for the third time or so, so who knows.

7. I've also watched all of "My Little Pony: Friendship Is Magic". Do with that what you may. :D

SILLY PICSPAM WILL COME SOON, I PROMISE.
loony_moony: (TMB: Balloon spying)
RL is freaking me out right now, so what's better than a ridiculous picspam to lift up the mood a little? (well, that and chocolate)

So, PICSPAM TIEMS! :D

(warning: SEVERAL GIFS UNDER THE CUT. Not dial-up friendly)



(yeah, I know, I'm kind of a gif asshole)

To my kids, I'm a useless bass-playing cheese idiot )
loony_moony: (TMB: Balloon spying)
RL is freaking me out right now, so what's better than a ridiculous picspam to lift up the mood a little? (well, that and chocolate)

So, PICSPAM TIEMS! :D

(warning: SEVERAL GIFS UNDER THE CUT. Not dial-up friendly)



(yeah, I know, I'm kind of a gif asshole)

To my kids, I'm a useless bass-playing cheese idiot )
loony_moony: (SPN: Dean comprehends just fine)
Shit, son.

Number-y spoilers )
loony_moony: (SPN: Dean comprehends just fine)
Shit, son.

Number-y spoilers )
loony_moony: (SPN: Jensen laughs and laughs)
No, Hitler's Downfall youtubes will NEVER NOT BE FUNNY.



This is actually legitimately one of the best versions of this I've seen.
loony_moony: (SPN: Jensen laughs and laughs)
No, Hitler's Downfall youtubes will NEVER NOT BE FUNNY.



This is actually legitimately one of the best versions of this I've seen.
loony_moony: (SPN: Dean is a tease)
Have you seen [livejournal.com profile] maichan808's AWESOME CRACKY PICSPAM? BECAUSE YOU REALLY SHOULD.

It has inspired me to do a picspam of my own, mainly of nonsense and bad jokes. NONSENSE AND BAD JOKES. :D



NOT FOR THE FAINT OF DIAL-UPS )
loony_moony: (SPN: Dean is a tease)
Have you seen [livejournal.com profile] maichan808's AWESOME CRACKY PICSPAM? BECAUSE YOU REALLY SHOULD.

It has inspired me to do a picspam of my own, mainly of nonsense and bad jokes. NONSENSE AND BAD JOKES. :D



NOT FOR THE FAINT OF DIAL-UPS )
loony_moony: (Jon Stewart: Ice cone Jon)
Are you worried about Egypt? I'm worried about Egypt. 80 million angry Arabs is nothing to snigger at. Especially 80 million angry Arabs under a corrupt regime for 30 years who decide to topple it during the age of Al-Qaeda. But this is a really good place to start reading up on what's happening plus news updates. Seems to be quiet at the moment, but that's pretty much because people are asleep.

And now for something completely different.

Reason #944849584053459 why I love Craig Ferguson:



Btw, the CW still sucks as a network, if only for the reason they've decided to air a re-run of Vampire Diaries instead of new SPN. (Although it does seem SPN fandom got its revenge...) You know, the Vampire Diaries, the show they're trying to sell with the campaign: "Catch VD" and "Got Wood?". YEAH, THAT NETWORK. Did someone ever try to "Christo" Dawn Ostroff? I'm just asking!

Profile

loony_moony: (Default)
loony_moony

July 2012

S M T W T F S
1234567
8910111213 14
1516171819 2021
2223 2425262728
293031    

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 25th, 2017 11:31 am
Powered by Dreamwidth Studios